Неділя, 22.12.2024, 13:19



Мурованокуриловецька районна державна адміністрація

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Голова РДА

Меню сайту
Органи влади
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Верховний Суд України
Вінницька облдержадміністрація
Вінницька обласна рада
Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області

Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні
Кращий державний службовець
Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»
Управління державної служби у Вінницькій області «Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
З 08.06.2013 р.
Flag Counter
Форма входу
 Управління праці і соціального захисту
Управління праці та соціального захисту населення Мурованокуриловецької райдержадміністрації
 
Телефон 2-10-07
Електронна адреса mkupszn@gmail.com
Поштова адреса 23400, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Леніна, 45
Графік роботи З 8.00 год. до 17.00 год.

Начальник, телефон

Войтенко Тетяна Іллівна, 2-10-07

 

Відділи, сектори згідно штатного розпису, телефони

Заступник начальника управління –   2-14-67

Відділ бухгалтерського обліку –  2-22-90

Відділ грошових виплат та компенсацій 2-14-67,

Відділ праці – начальник відділу праці  2-13-48,

Відділ персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – начальник відділу персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці –  2-41-93,

Головний спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби –  2-14-67

Керівництво управління праці та соціального захисту населення

 

Начальник управління

Войтенко Тетяна Іллівна

тел. 2-10-07

 Прийомний день : понеділок з 9 год. до 17 год.

     
 

Заступник начальника управління

Дерун Галина Олександрівна

тел. 2-14-67

  Прийомний день : вівторок з 9 год. до 17 год.

Структура управління праці та соціального захисту населення

Відділ грошових виплат та компенсацій:

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій - Ешмідт Інна Едуардівна

тел. 2-14-67

Прийомний день: четвер з 8 год. до 17 год.

Відділ грошових виплат та компенсацій займається наданням усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, а саме:

1.     Державну допомогу сім’ям з дітьми:

-         допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами,

-      допомогу при народженні дитини,

-         допомогу при усиновленні дитини

-         допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку,

-    допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування,

-         допомогу на дітей одиноким матерям.

2.     Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.

3.     Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам.

4.     Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсі, та інвалідам.

5.     Тимчасову державну допомогу дітям.

6.     Соціальну допомогу на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам.

7.     Допомогу на догляд ( щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ  внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним).

8.     Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

9.     Компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років.

10.   Субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово – комунальних послуг. 

  Прийом громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8 години до 17 години без перерви на обід. 

Відділ праці:

Начальник відділу праці –  експерт з умов праці – Кошарина Майя Борисівна

тел. 2-13-48

Прийомний день: п’ятниця з 8 год. до 17 год.

Основними напрямками роботи відділу є :

-         здійснення перевірки колективних договорів на відповідність чинного законодавства;

-    здійснення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;

-         забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими умовами праці, здійснення заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць;

-         участь у розробленні територіальної програми зайнятості населення та участь у реалізації інших заходів, спрямованих на поліпшення ситуації на ринку праці.

Відділ бухгалтерського обліку:

Начальник відділу бухгалтерського обліку  – головний бухгалтер – Чучко Тетяна Володимирівна

тел. 2-13-48

Основними напрямками роботи відділу є :

-         забезпечення повного обліку надходження коштів, товарно – матеріальних цінностей і основних засобів, своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;

-         забезпечення нарахування заробітної плати, нарахування і своєчасного перерахування платежів до державного бюджету та  фондів соціального страхування;

-         забезпечення правильного нарахування і своєчасного перерахування платежів по субвенціях.

Відділ персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці:

Начальник відділу персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – Левадна Раїса Миколаївна

тел. 2-41-93

Прийомний день: середа з 8 год. до 17 год.

Основними напрямками роботи відділу є :

-         організація роботи в межах компетенції з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

-         видача відповідних посвідчень категоріям громадян, які мають право на пільги;

-         забезпечення ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики;

-         визначення потреби у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно – курортним лікуванням. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
 

 

№ п/п

ПІП особи, щодо якої здійснюється перевірка

Дата початку перевірки

Копія заяви

Копія декларації

Інформація про результати превірки

1

Ешмідт Інна Едуардівна

03.06.2015

Заява

Декларація

20.11.2015

2

Кантор Тетяна Іванівна

03.06.2015

Заява

Декларація

09.09.2015

3

Кошарина Майя Борисівна

03.06.2015

Заява

Декларація

30.10.2015

4

Лебідь Роксана Вікторівна

03.06.2015

Заява

Декларація

09.09.2015

5

Левадна Раїса Миколаївна

03.06.2015

Заява

Декларація

09.09.2015

6

Мельник Світлана Петрівна

03.06.2015

Заява

Декларація

09.09.2015

7

Сливінський Андрій Євгенійович

03.06.2015

Заява

Декларація

30.10.2015

8

Соболєва Наталія Сергіївна

03.06.2015

Заява

Декларація

09.09.2015

9

Чучко Тетяна Володимирівна

03.06.2015

Заява

Декларація

30.10.2015

10

Яцко Алла Володимирівна

03.06.2015

Заява

Декларація

20.11.2015

11

Веклюк Юлія Іванівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

12

Гардаманська Олександра Олександрівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

13

Гончар Віктор Васильович

11.06.2015

Заява

Декларація

27.01.2016

14

Гордійчук Альона Василівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

15

Гоцуляк Лариса Степанівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

16

Денисюк Ольга Миколаївна

11.06.2015

Заява

Декларація

27.01.2016

17

Коцман Алла Федорівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

18

Маруняк Валентина Олександрівна

11.06.2015

Заява

Декларація

 

19

Мельник Наталія Іванівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

20

Мельник Оксана Миколаївна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

21

Михайловська Ольга Миколаївна

11.06.2015

Заява

Декларація

 

22

Никончук Інна Віталіївна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

23

Онуфрійчук Надія Василівна

11.06.2015

Заява

Декларація

 

24

П'ясецька Олена Андріївна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

25

Стаднік Станіслав Генадійович

11.06.2015

Заява

Декларація

 

26

Третьякова Людмила Володимирівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

27

Яворська Оксана Володимирівна

11.06.2015

Заява

Декларація

 

28

Яровик Наталія Володимирівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

29

Яцькова Ірина Василівна

11.06.2015

Заява

Декларація

14.09.2015

30

Мельник Катерина Володимирівна

28.12.2015

Заява

Декларація

02.03.2016

31

Паламар Вадим Іванович

28.12.2015

Заява

Декларація

02.03.2016

32

Стецюк Ольга Олександрівна

28.12.2015

Заява

Декларація

29.01.2016

(перевірку припинено)

33

Лебедюк Лілія Петрівна

06.01.2016

Заява

Декларація

 

34

Яцюк Андрій Степанович

14.01.2016

Заява

Декларація

17.03.2016

35

Халупяк Тетяна Олександрівна

03.02.2016

Заява

Декларація

 

 

Дорожня карта для демобілізованих військовослужбовців, які проходили військову службу в районах проведення АТО
Copyright MyCorp © 2024


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

( Гаряча лінія
Урядова телефонна гаряча лінія





Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Створити безкоштовний сайт на uCoz