Управління праці та соціального захисту населення Мурованокуриловецької райдержадміністрації |
|
Телефон | 2-10-07 |
Електронна адреса | mkupszn@gmail.com |
Поштова адреса | 23400, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Леніна, 45 |
Графік роботи | З 8.00 год. до 17.00 год. |
Начальник, телефон |
Войтенко Тетяна Іллівна, 2-10-07 |
Відділи, сектори згідно штатного розпису, телефони |
Заступник начальника управління – 2-14-67 Відділ бухгалтерського обліку – 2-22-90 Відділ грошових виплат та компенсацій 2-14-67, Відділ праці – начальник відділу праці 2-13-48, Відділ персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – начальник відділу персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – 2-41-93, |
Керівництво управління праці та соціального захисту населення
Начальник управління Войтенко Тетяна Іллівна тел. 2-10-07 Прийомний день : понеділок з 9 год. до 17 год. |
||
Заступник начальника управління Дерун Галина Олександрівна тел. 2-14-67 Прийомний день : вівторок з 9 год. до 17 год. |
Структура управління праці та соціального захисту населення
Відділ грошових виплат та компенсацій:
Начальник відділу грошових виплат та компенсацій - Ешмідт Інна Едуардівна
тел. 2-14-67
Прийомний день: четвер з 8 год. до 17 год.
Відділ грошових виплат та компенсацій займається наданням усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, а саме:
1. Державну допомогу сім’ям з дітьми:
- допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами,
- допомогу при народженні дитини,
- допомогу при усиновленні дитини
- допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку,
- допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування,
- допомогу на дітей одиноким матерям.
2. Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям.
3. Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам.
4. Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсі, та інвалідам.
5. Тимчасову державну допомогу дітям.
6. Соціальну допомогу на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам.
7. Допомогу на догляд ( щомісячну грошову допомогу малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним).
8. Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги.
9. Компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80 років.
10. Субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово – комунальних послуг.
Прийом громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги, здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8 години до 17 години без перерви на обід.
Відділ праці:
Начальник відділу праці – експерт з умов праці – Кошарина Майя Борисівна
тел. 2-13-48
Прийомний день: п’ятниця з 8 год. до 17 год.
Основними напрямками роботи відділу є :
- здійснення перевірки колективних договорів на відповідність чинного законодавства;
- здійснення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
- забезпечення соціального захисту працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими умовами праці, здійснення заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць;
- участь у розробленні територіальної програми зайнятості населення та участь у реалізації інших заходів, спрямованих на поліпшення ситуації на ринку праці.
Відділ бухгалтерського обліку:
Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер – Чучко Тетяна Володимирівна
тел. 2-13-48
Основними напрямками роботи відділу є :
- забезпечення повного обліку надходження коштів, товарно – матеріальних цінностей і основних засобів, своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
- забезпечення нарахування заробітної плати, нарахування і своєчасного перерахування платежів до державного бюджету та фондів соціального страхування;
- забезпечення правильного нарахування і своєчасного перерахування платежів по субвенціях.
Відділ персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці:
Начальник відділу персоніфікованого обліку та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – Левадна Раїса Миколаївна
тел. 2-41-93
Прийомний день: середа з 8 год. до 17 год.
Основними напрямками роботи відділу є :
- організація роботи в межах компетенції з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- видача відповідних посвідчень категоріям громадян, які мають право на пільги;
- забезпечення ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики;
- визначення потреби у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно – курортним лікуванням.
|
|||||
№ п/п |
ПІП особи, щодо якої здійснюється перевірка |
Дата початку перевірки |
Копія заяви |
Копія декларації |
Інформація про результати превірки |
1 |
Ешмідт Інна Едуардівна |
03.06.2015 |
|||
2 |
Кантор Тетяна Іванівна |
03.06.2015 |
|||
3 |
Кошарина Майя Борисівна |
03.06.2015 |
|||
4 |
Лебідь Роксана Вікторівна |
03.06.2015 |
|||
5 |
Левадна Раїса Миколаївна |
03.06.2015 |
|||
6 |
Мельник Світлана Петрівна |
03.06.2015 |
|||
7 |
Сливінський Андрій Євгенійович |
03.06.2015 |
|||
8 |
Соболєва Наталія Сергіївна |
03.06.2015 |
|||
9 |
Чучко Тетяна Володимирівна |
03.06.2015 |
|||
10 |
Яцко Алла Володимирівна |
03.06.2015 |
|||
11 |
Веклюк Юлія Іванівна |
11.06.2015 |
|||
12 |
Гардаманська Олександра Олександрівна |
11.06.2015 |
|||
13 |
Гончар Віктор Васильович |
11.06.2015 |
|||
14 |
Гордійчук Альона Василівна |
11.06.2015 |
|||
15 |
Гоцуляк Лариса Степанівна |
11.06.2015 |
|||
16 |
Денисюк Ольга Миколаївна |
11.06.2015 |
|||
17 |
Коцман Алла Федорівна |
11.06.2015 |
|||
18 |
Маруняк Валентина Олександрівна |
11.06.2015 |
|||
19 |
Мельник Наталія Іванівна |
11.06.2015 |
|||
20 |
Мельник Оксана Миколаївна |
11.06.2015 |
|||
21 |
Михайловська Ольга Миколаївна |
11.06.2015 |
|||
22 |
Никончук Інна Віталіївна |
11.06.2015 |
|||
23 |
Онуфрійчук Надія Василівна |
11.06.2015 |
|||
24 |
П'ясецька Олена Андріївна |
11.06.2015 |
|||
25 |
Стаднік Станіслав Генадійович |
11.06.2015 |
|||
26 |
Третьякова Людмила Володимирівна |
11.06.2015 |
|||
27 |
Яворська Оксана Володимирівна |
11.06.2015 |
|||
28 |
Яровик Наталія Володимирівна |
11.06.2015 |
|||
29 |
Яцькова Ірина Василівна |
11.06.2015 |
|||
30 |
Мельник Катерина Володимирівна |
28.12.2015 |
02.03.2016 | ||
31 |
Паламар Вадим Іванович |
28.12.2015 |
02.03.2016 | ||
32 |
Стецюк Ольга Олександрівна |
28.12.2015 |
(перевірку припинено) |
||
33 |
Лебедюк Лілія Петрівна |
06.01.2016 |
|||
34 |
Яцюк Андрій Степанович |
14.01.2016 |
17.03.2016 | ||
35 |
Халупяк Тетяна Олександрівна |
03.02.2016 |
|
Дорожня карта для демобілізованих військовослужбовців, які проходили військову службу в районах проведення АТО