Середа, 19.02.2020, 12:58



Мурованокуриловецька районна державна адміністрація

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Голова РДА

Меню сайту
Органи влади
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Верховний Суд України
Вінницька облдержадміністрація
Вінницька обласна рада
Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області

Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні
Кращий державний службовець
Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»
Управління державної служби у Вінницькій області «Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
З 08.06.2013 р.
Flag Counter
Форма входу
 
Головна » 2015 » Серпень » 13 » Інформує реєстраційна служба Мурованокуриловецького РУЮ
09:07
Інформує реєстраційна служба Мурованокуриловецького РУЮ

До відома органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, нотаріусів, адвокатів

Інформуємо про необхідність укладення договорів про доступ до деяких державних реєстрів.

  Постановою Кабінету Міністрів України № 722 від 24.12.2014 року затверджено Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Порядок).

Відповідно до п.1 Порядку він визначає умови та підстави безпосереднього доступу  посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів (далі - користувачі) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек (далі - реєстри) у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, а також механізм користування ними.

Згідно з п.2 Порядку доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів надається (припиняється) на підставі договору, укладеного між таким користувачем та адміністратором Державного реєстру прав.

У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав.

Доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Як вбачається з пункту 3 Постанови 722 інформаційну довідку з Державного реєстру прав у паперовій формі можна буде отримати лише до 1 жовтня 2015 р.

Таким чином, з 1 жовтня 2015 р. у органів державної влади / органів місцевого самоврядування буде можливість отримувати інформацію з Державного реєстру прав виключно в електронній формі та виключно за умови укладення договору.

З питаннями про укладення таких договорів необхідно звертатись до Вінницької філії державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України, що розташований за адресою : 21050 м. Вінниця, вул. Пирогова, 154а. Додаткову інформацію можна отримати за телефонами : (0432) 56-05-53 приймальня; 56-12-94 адміністратори.

Додатково повідомляємо, що письмові запити на отримання інформації з 1 жовтня 2015 р. із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек державними реєстраторами прийматись не будуть, оскільки для отримання такої інформації встановлений інший порядок.

Інформує реєстраційна служба Мурованокуриловецького РУЮ

 

До відома органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України та їх посадових осіб

 

Інформуємо про необхідність укладення договорів про доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Наказом Міністерства юстиції України № 466/5 від 31.03.2015 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 р. за № 349/26794, затверджено Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України (далі – Порядок).

За пунктом 1 Порядку він визначає умови та підстави для отримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами (далі - користувач) відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в електронній формі з метою здійснення ними повноважень, визначених законом.

Відповідно до п.2 Порядку користувач отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в електронній формі у вигляді виписки, витягу та довідки через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Згідно з п.3 Порядку доступ користувача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) з метою отримання відомостей з нього в електронній формі надається на підставі договору, укладеного між таким користувачем та технічним адміністратором Єдиного державного реєстру шляхом приєднання користувача до договору, що розміщується на офіційному веб-сайті технічного адміністратора Єдиного державного реєстру.

У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.

Пунктом 2 Наказу 466/5 установлено, що до 01 жовтня 2015 року отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами може здійснюватись відповідно до розділу VІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року № 1846/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2105/22417.

Технічним адміністратором Єдиного державного реєстру є Державне підприємство «Інформаційно-ресурсний центр».

Договір приєднання, інформаційні матеріали, відомості про порядок підключення розміщені на сайті Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр»/ Головна /Реєстр ЄДР /Користувачам АС ЄДР /Для державних органів або за посиланням http://irc.gov.ua/ua/edr_users_do.

Додаткову інформацію можна отримати за телефонами : +38 044 481-49-30.

Таким чином, з 1 жовтня 2015 р. у органів державної влади / органів місцевого самоврядування буде можливість отримувати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців виключно в електронній формі та виключно за умови приєднання до договору, що розміщується на офіційному веб-сайті Державного підприємства «Інформаційно-ресурсний центр».

Додатково повідомляємо, що письмові запити на отримання інформації з 1 жовтня 2015 р. із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців державними реєстраторами прийматись не будуть, оскільки для отримання такої інформації встановлений інший порядок.

Інформує реєстраційна служба Мурованокуриловецького РУЮ

 

До уваги органів місцевого самоврядування!!!

 

Законом України від 12.02.2015 р. № 191-УІІІ «Про внесення змін до деякий законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», який набрав чинності 05 квітня 2015 року, внесено зміни до Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 року № 868. Вказаним Законом розширено коло суб’єктів , яким надано повноваження з прийому та видачі документів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, а саме: посадовим особам органів місцевого самоврядування, адміністраторам ЦНАП, нотаріусам.

З метою якісного і своєчасного виконання вимог вказаного закону вважаю за необхідне:

1.  Повідомити органи місцевого самоврядування про необхідність визначення осіб, які будуть здійснювати прийом та видачу документів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 22 липня 2015 року № 1282/5 «Про затвердження Кваліфікаційних вимог до посад державних реєстраторів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно», повноваження державного реєстратора з прийняття та видачі документів може виконувати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.

2.  Повідомити органи місцевого самоврядування про необхідність укладання ними договорів про надання послуг з підключення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно до 03 вересня 2015 року. Примірний зразок договору про надання послуг з підключення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та заяви розміщений на сайті Державного підприємства «Національні інформаційні системи» за посиланням http://nais.gov.ua/contract. Звернути увагу на те, що у разі якщо особа, яка буде виконувати повноваження державного реєстратора прав на нерухоме майно з прийняття та видачі документів бажає пройти відповідні навчання по роботі з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно, то необхідно надати відповідну заяву. Повідомляю Вас про те, що з питаннями про укладання договорів необхідно звертатися до Вінницької філії державного підприємства «Національні інформаційні системи» Міністерства юстиції України, що розташований за адресою: 21050 м. Вінниця вул. Пирогова 154 а. Додаткову інформацію можна отримати за телефонами : (0432) 56-05-53 - приймальня; 56-12-94 - адміністратори.  

 З повагою,

 Начальник реєстраційної служби                             О. Пушкар

Переглядів: 393 | Додав: mrzmurkur | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2020


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

( Гаряча лінія
Урядова телефонна гаряча лінія





Пошук
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Створити безкоштовний сайт на uCoz