21 жовтня 2011 року відбулась нарада з селищним та сільськими
головами, керівниками агроформувань, яку провів голова районної державної
адміністрації – Анікеєнко Володимир Миколайович для обговорення ряду
першочергових завдань, щодо підтримки соціальної сфери на селі.
Також в нараді прийняли участь голова
районної ради – Гук Василь Арсенійович, заступники голови райдержадміністрації,
селищний та сільські голови, керівники агроформувань району, начальники окремих
управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації та
представники засобів масової інформації.
Порядок денний:
1.
Про
стан об'єктів соціальної сфери в районі та завдання по забезпеченню їх
ефективного функціонування.
2.
Про
роботу по забезпеченню хлібозаводу борошном для виробництва соціального хліба.
3.
Про
ефективне використання земель на територіях сільських рад.
4.
Про
стан виконання сільських бюджетів.
5.
Про
стан охорони праці в територіальних громадах, організаціях, установах району. 6. Про роботу щодо соціального патронажу осіб, які відбули покарання та амністовані.
З цих питань інформували: перший заступник
голови райдержадміністрації – Якимцев М.Є., заступник голови райдержадміністрації –
Тарановська Т.В., керівник апарату райдержадміністрації – Боднар А.Л., головний
лікар районного медичного центру первинної медико-санітарної допомоги –
Сидоренко Л.Г., начальник відділу Держкомзему у районі – Тарановський М.В.,
начальник фінансового управління райдержадміністрації – Власова Г.М.
В підведенні підсумків наради голова
райдержадміністрації Анікеєнко В.М. висловив подяку за вклад у розвиток
соціальної сфери району керівникам агроформувань, та наголосив на виконанні
поставлених завдань.
Також сьогодні відбулася виїзна рада відділу
культури та семінар клубних та бібліотечних працівників на базі Лучинчиківської
територіальної громади, на якій розглянуті питання роботи культури в сучасних
умовах та намічені перспективні заходи їхньої роботи.
В ході семінару відбулося відкриття кімнати
"Юного читача" та концертна програма за участі аматорських
колективів.
За матеріалами сектору внутрішньої політики райдержадміністрації
|