З 1 січня 2016 року в управліннях Пенсійного фонду України чотирьох областей, в тому числі Вінницької, запроваджується нова система призначення та перерахунку пенсій на базі централізованих інформаційних технологій. Така система дасть змогу не лише відмовитися від величезного паперового документообігу, а й спростити процедури прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їхнього спілкування з фахівцями Фонду.
Пенсіонер самостійно зможе обирати за бажанням управління Пенсійного фонду України, до якого звертатися за призначенням пенсії. При цьому, рішення про призначення пенсії буде прийматись тим управлінням, на території обслуговування якого пенсіонер проживає (зреєстрований).
Запроваджується автоматичне формування заяви про призначення пенсії та електронної пенсійної справи. Уся інформація про особу відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина в Пенсійний фонд та оброблятимуть за допомогою централізованої системи призначення та виплати пенсій. Документи, необхідні для призначення пенсії, які надаватиме особа, будуть скануватися та потрапляти до електронної пенсійної справи з допомогою нового програмного забезпечення. Відпаде необхідність у виготовленні копій документів. Водночас система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних і витік інформації.
За допомогою нового технічного комплексу автоматично буде визначатись вид пенсії на який особа має право та розраховуватись найбільш вигідний варіант призначення пенсії.
Буде запроваджено можливість особам, які працюють, за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України стежити за відрахуваннями, які здійснюють роботодавці на їх користь у фонди соціального страхування, а пенсіонерам - переглядати свої пенсійні справи. Тому сьогодні проводиться активна робота над удосконаленням веб – порталу Пенсійного фонду України, що дасть змогу користувачам безперешкодно користуватись даними послугами.
|