За І півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 112 звернень, що на 32 одиниці більше ніж за відповідний період 2014 року (80 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації домінують заяви, що становить 99,5 % від загальної кількості звернень.
Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:
- питання соціального захисту населення – 45 одиниць, або 32,8 % від загальної кількості;
- питання аграрної політики і земельних відносин - 37 одиниць (26,9 %);
- питання комунального господарства – 16 одиниць (11,9 %);
- питання освіти - 9 одиниць (6,25 %);
- питання охорони здоров’я – 4 одиниці (2,9 %);
- питання житлової політики - 3 одиниці (2,2 %);
Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання соціального захисту населення – призначення та виплата субсидій, питання надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, отримання соціальних виплат, допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку, допомоги при народжені дитини тощо.
Значна кількість питань аграрної політики і земельних відносин це оформлення спадщини на земельну частку (пай), вилучення земельних ділянок,питання закупівлі молока у населення, розрахунки за здані майнові та земельні паї, та інше.
На третьому місці за кількістю знаходяться питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.
Протягом І півріччя 2015 року до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, або 8 % від усіх звернень, проти 10% (8) за відповідний період 2014 року.
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань діяльності закладів освіти, роботи позашкільних закладів, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, транспортного сполучення, лісового господарства тощо.
44 звернення, або 39,5% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у І півріччі 2014 року зареєстровано 23 (34,7%)).
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту та інше.
Всього за І півріччя 2015 року до райдержадміністрації звернулось 366 громадян, а за І півріччя 2014 року ця цифра становила 165 громадян.
Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює відповідно до затвердженого графіка. Також створені умови для вільного доступу до керівництва райдержадміністрації громадян з обмеженими фізичними можливостями. На особистому прийомі керівництва райдержадміністрації прийнято 35 звернень, це становить 31,2 % від загальної кількості (в 2014 році – 11 (7,2%)).
З органів влади вищого рівня протягом І півріччя 2015 року надійшло 26 звернень (в 2014 році - 43), потрібно зауважити, що 21 з них надійшло по урядовій «Гарячій лінії».
За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 4 сільських радах відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату райдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в сільських радах. У сільських радах рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.
На виконання п. 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2014 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 6 зверненнях.
Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, створена на виконання ст.3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та затверджена керівником апарату райдержадміністрації від 4 серпня 2009 року № 46 „Про склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян”. За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії стосувались соціального захисту населення.
Згідно графіків роботи телефонної «гарячої лінії» (з 11 до 12 год) за І півріччя 2014 року в управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації надійшло 18 дзвінків від жителів Мурованокуриловецького району. Найбільше хвилювали питання щодо надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, отримання соціальних виплат, допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку, допомоги при народжені дитини, призначення житлової субсидії та інші.
Районна державна адміністрація вживає необхідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем райдержадміністрації.
|