Середа, 26.02.2020, 07:10



Мурованокуриловецька районна державна адміністрація

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Голова РДА

Меню сайту
Органи влади
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Верховний Суд України
Вінницька облдержадміністрація
Вінницька обласна рада
Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області

Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні
Кращий державний службовець
Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»
Управління державної служби у Вінницькій області «Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
З 08.06.2013 р.
Flag Counter
Форма входу
 
Головна » 2015 » Липень » 15 » Організація роботи зі зверненнями громадян в І півріччі 2015 року
14:58
Організація роботи зі зверненнями громадян в І півріччі 2015 року

За І півріччя   2015 року до райдержадміністрації надійшло 112 звернень, що  на 32 одиниці  більше ніж за відповідний період 2014 року (80 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації домінують заяви, що становить  99,5 % від загальної кількості звернень.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

  • питання соціального захисту населення – 45 одиниць, або 32,8 % від загальної кількості;
  • питання аграрної політики і земельних відносин - 37 одиниць (26,9 %);
  • питання комунального господарства – 16 одиниць (11,9 %);
  • питання освіти  -  9 одиниць (6,25 %);
  • питання охорони здоров’я – 4 одиниці (2,9 %);
  • питання житлової політики - 3 одиниці (2,2 %);

Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання  соціального захисту населення  – призначення та виплата  субсидій, питання надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, отримання соціальних виплат,  допомоги по догляду  за дитиною до досягнення нею 3-х річного  віку,  допомоги при народжені дитини тощо.

Значна кількість питань аграрної політики і земельних відносин це  оформлення спадщини на земельну частку (пай), вилучення земельних  ділянок,питання закупівлі  молока у населення, розрахунки  за здані  майнові та земельні  паї,  та інше.

На третьому місці  за кількістю знаходяться питання комунального господарства  - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.

Протягом І півріччя  2015 року до райдержадміністрації надійшло 9 колективних звернень, або 8 % від усіх звернень, проти 10% (8) за відповідний  період 2014 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань діяльності закладів освіти, роботи позашкільних закладів, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, транспортного сполучення, лісового господарства тощо.

44 звернення, або 39,5% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів  та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у І півріччі 2014 року  зареєстровано  23 (34,7%)).

Зазначену категорію громадян  непокоять  питання  отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання  матеріальної допомоги, допомоги  в лікуванні, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту  та інше.

Всього за І півріччя 2015 року до райдержадміністрації звернулось 366 громадян, а за І півріччя 2014 року  ця цифра становила  165 громадян.

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює відповідно до затвердженого графіка. Також створені умови для вільного доступу до керівництва райдержадміністрації громадян з обмеженими фізичними можливостями. На особистому  прийомі керівництва  райдержадміністрації прийнято 35 звернень, це становить 31,2 % від загальної  кількості (в 2014 році – 11 (7,2%)).

З органів  влади вищого рівня  протягом І півріччя 2015 року  надійшло  26 звернень (в 2014 році - 43), потрібно зауважити, що  21 з них  надійшло по урядовій  «Гарячій лінії».

За звітний період проведено  перевірки додержання законодавства про звернення громадян в  4 сільських радах відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок  складено відповідні  довідки  на ім’я керівника апарату  райдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу  із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення  роботи   в сільських радах. У сільських радах рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п. 5  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного  проведення дня контролю,  районною державною адміністрацією,  в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністраціях, за відповідний період 2014 року розглянуто  стан виконання доручень керівництва по 6 зверненнях.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, створена на виконання ст.3 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 та затверджена керівником апарату райдержадміністрації від 4 серпня 2009 року № 46 „Про склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян”. За звітний період проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які  виносились  на розгляд  комісії  стосувались  соціального захисту населення.

Згідно графіків роботи телефонної «гарячої лінії» (з 11 до 12 год) за І півріччя 2014 року в управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації надійшло 18 дзвінків від жителів Мурованокуриловецького району. Найбільше хвилювали питання щодо надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, отримання соціальних виплат, допомоги по догляду  за дитиною до досягнення нею 3-х річного  віку,  допомоги при народжені дитини, призначення житлової субсидії та інші.

Районна державна адміністрація  вживає необхідні заходи щодо висвітлення  у засобах масової інформації району та на офіційному  веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи  зі зверненнями громадян та вирішення порушених у   них  питань.

Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться  під постійним контролем райдержадміністрації.

Переглядів: 187 | Додав: mrzmurkur | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2020


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

( Гаряча лінія
Урядова телефонна гаряча лінія





Пошук
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Створити безкоштовний сайт на uCoz