Понеділок, 24.02.2020, 18:18



Мурованокуриловецька районна державна адміністрація

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Голова РДА

Меню сайту
Органи влади
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Верховний Суд України
Вінницька облдержадміністрація
Вінницька обласна рада
Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області

Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні
Кращий державний службовець
Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»
Управління державної служби у Вінницькій області «Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
З 08.06.2013 р.
Flag Counter
Форма входу
 
Головна » 2015 » Жовтень » 19 » Організація роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року
09:04
Організація роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

За 9 місяців   2015 року до райдержадміністрації надійшло 206  звернень що  на 86 одиниць  більше ніж за відповідний період 2014 року (120 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації домінують заяви, що становить  98,5 % від загальної кількості звернень.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

питання соціального захисту населення - 91 одиниць (44,2%);

питання аграрної політики і земельних відносин – 63 одиниці, або 30,6 % від загальної кількості;

питання комунального господарства – 33 одиниці (16,02%);

освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність - 10 одиниць (4,9 %);

питання праці та заробітної плати – 8 одиниць (3,9  %);

охорона здоров’я – 7 одиниць (3,4%).

Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання  соціального захисту – питання призначення субсидій, надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій,  отримання соціальних виплат  та інше.

Також хвилюють громадян  питання аграрної політики - земельні конфлікти, розрахунки за сільськогосподарську продукцію, земельні відносини та оформлення  державних актів  на земельні ділянки тощо.

На третьому місці  за кількістю знаходяться питання комунального господарства  - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.

За 9 місяців  2015 року до райдержадміністрації надійшло  15 колективних звернень, або 7,3 % від усіх звернень, проти 11,7 % (14) за відповідний  період 2014 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань діяльності закладів освіти,  комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, транспорту, забруднення навколишнього середовища тощо.

59 звернень, або 28,5 % від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в  райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів  та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (за 9 місяців 2014 року  зареєстровано  28  (28,6%)).

Зазначену категорію громадян  непокоять  питання  отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, виплати субсидій, надання  матеріальної допомоги, допомоги  в лікуванні, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту  та інше.

Всього за 9 місяців  2015 року до райдержадміністрації звернулось 633 громадян, а за 9 місяців 2014  року  ця цифра становила  254 громадян.

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює відповідно до затвердженого графіка. Також створені умови для вільного доступу до керівництва райдержадміністрації громадян з обмеженими фізичними можливостями. На особистому  прийомі керівництва  райдержадміністрації прийнято 52 звернення, це становить 25,2 % від загальної  кількості (в 2014 році – 19 (15,8 %)).

З органів  влади вищого рівня  протягом 9 місяців 2015 року  надійшло  88  звернень (в 2014 році - 67), потрібно зауважити, що  51 з них  надійшло по урядовій  «Гарячій лінії».

За звітний період проведено  перевірки додержання законодавства про звернення громадян в  9 сільських радах відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок  складено відповідні  довідки  на ім’я керівника апарату  райдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу  із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення  роботи   в сільських радах. У всіх зазначених сільських радах рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п. 5  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного  проведення дня контролю,  районною державною адміністрацією,  в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністраціях, за відповідний період 2015 року розглянуто  стан виконання доручень керівництва по 9 зверненнях.

Продовжує працювати постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, створена на виконання ст.3 Указу Президента України від 07 лютого 2008року № 109/2008 та затверджена керівником апарату райдержадміністрації від 4 серпня 2009 року № 46 „Про склад районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян”. За звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Згідно графіків роботи телефонної «гарячої лінії» (з 11 до 12 год) за 9 місяців 2015 року в управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації надійшло 26 дзвінків від жителів Мурованокуриловецького району. Найбільше хвилювали питання жителів щодо призначення та виплати субсидій, перерахунку пенсії, оформлення документів на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня», надання матеріальної допомоги, санітарно-курортне лікування, забезпечення ліками та інші.

Районна державна адміністрація  вживає необхідні заходи щодо висвітлення  у засобах масової інформації району та на офіційному  веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи  зі зверненнями громадян та вирішення порушених у   них  питань.

Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться  під постійним контролем райдержадміністрації.

Переглядів: 153 | Додав: mrzmurkur | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2020


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

( Гаряча лінія
Урядова телефонна гаряча лінія





Пошук
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Створити безкоштовний сайт на uCoz