В залі засідання райдержадміністрації 27 квітня 2015 року відбулася щотижнева оперативна нарада. Про роботу управління ветеринарної медицини доповідав начальник управління Кушнір Сергій Михайлович. Він інформував, що основними завданнями управління ветеринарної медицини у Мурованокуриловецькому районі є розроблення та реалізація заходів з таких питань: охорона території району від занесення з території інших держав, регіонів областей та районів збудників заразних хвороб тварин; профілактика, діагностика інфекційних, інвазійних, незаразних хвороб тварин та їх лікування; здійснення державного ветеринарного контролю та нагляду за якістю та безпекою продукції тваринного походження, а на ринку і рослинного походження та ряд інших завдань. Сергій Михайлович наголосив, що завдяки проведенню комплексу ветеринарно-профілактичних та діагностичних заходів на території району забезпечено стабільну епізоотичну ситуацію. Досліджено на лейкоз 3380 гол., в т.ч. в приватному секторі 3243 гол., на туберкульоз – 1980 гол. Проводяться щеплення та обробки тварин проти сибірки, класичної чуми свиней, сказу, паразитарних хвороб. На протязі року проводиться біля 250 тисяч діагностичних досліджень, щеплень та обробок.
Про реформу системи надання житлових субсидій населенню доповідала начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації доповідала начальник управління Войтенко Тетяна Іллівна. Вона повідомила, що призначення субсидій з 01.05.2015 року відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації. Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг. Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг (елетроопалення) призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розмір субсидії буде розраховуватись окремо на опалювальний і неопалювальний періоди. Субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особистим зверненням громадян. Новим Порядком скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидії, крім здійснення одноразової дороговартісної покупки (на суму понад 50 тис. грн.). Тетяна Іллівна зупинилася на переліку документів для призначення субсидій, запроваджується принцип призначення субсидій на підставі задекларованих даних заявником. Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлових субсидій. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення. Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидій або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.
Перший заступник голови райдержадміністрації Гончар І.П. поінформував про події, які відбулись на минулому тижні та поставив завдання на наступний тиждень, подякував присутнім за участь в акції «За чисте довкілля». На нараді також було піднято питання завершення посіву ярих культур та фактичну структуру посівних площ, виконання громадських робіт (прибирання узбіч доріг, побілка дерев, розчистка прибережних смуг), завершення побілки дерев Обухівською, Степанківською та Котюжанівською територіальними громадами, здійснення контролю за проведенням будівельно-монтажних робіт по реконструкції електромережі в КУ «Мурованокуриловецька лікарня планового лікування» (виготовлення проекту і проведення експертизи). Іван Петрович звернув увагу на вирішення піднятих питань жителями територіальних громад сіл Снітків та Обухів на виїзному прийомі громадян.
Про ситуацію в районі щодо безперебійного забезпечення життєдіяльності населення району інформували: начальник відділу освіти райдержадміністрації Багрій П.В., начальник фінансового управління райдержадміністрації Власова Г.М., начальник відділу з питань фізичної культури і спорту Жук В.В. За результатами наради надано доручення.
|