Середа, 19.02.2020, 14:07



Мурованокуриловецька районна державна адміністрація

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Голова РДА

Меню сайту
Органи влади
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
Верховний Суд України
Вінницька облдержадміністрація
Вінницька обласна рада
Управління державної служби Головдержслужби України у Вінницькій області

Державний фонд сприяння місцевому самоврядування в Україні
Кращий державний службовець
Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»
Управління державної служби у Вінницькій області «Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації»
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
З 08.06.2013 р.
Flag Counter
Форма входу
 
Головна » 2015 » Квітень » 25 » Стан організації роботи зі зверненнями громадян у 1 кварталі 2015 року
11:58
Стан організації роботи зі зверненнями громадян у 1 кварталі 2015 року

За І квартал 2015 року до райдержадміністрації надійшло 44 звернення, що  на 15 одиниць  більше ніж за відповідний період 2014 року (29 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації домінують заяви, що становить  97,7 % від загальної кількості звернень.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

  • питання соціального захисту населення - 21 одиниця (47,7 %) від загальної кількості (за відповідний період 2014 року – 13 одиниць, або 33,3%);
  • питання аграрної політики і земельних відносин – 12 одиниць, або 27,3 % (за відповідний період 2014 року – 13 одиниць, або 33,3%);
  • питання комунального господарства – 4 одиниці (9,1 %) (за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6%);
  • питання охорони здоров’я -  1 одиниця (2,3 %)(за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6 %);
  • питання екології та природних ресурсів – 1 одиниця (2,3 %) (за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6 %);
  • питання праці та заробітної плати – 1 одиниця (2,3 %)(за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6%).

Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання  соціального захисту – питання надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, призначення субсидій, отримання соціальних виплат,  та інше.

На другому за кількістю  знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин – це питання оформлення  державних актів  на земельні ділянки, виплата дотацій за здану худобу, вирішення земельних конфліктів, розрахунків за сільськогосподарську продукцію тощо.

Значна кількість питань комунального господарства  - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.

Протягом І кварталу 2015 року до райдержадміністрації надійшло  3 колективних звернення або 6,8 % від усіх звернень по питаннях роботи дошкільної установи  в літній період, збереження лісового фонду, проти 1 (3,4 %) за відповідний  період 2014 року.

17 звернень, або 38,6 % від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів  та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у  І кварталі 2014 року  зареєстровано  7  (17,9%)).

Зазначена категорія громадян  піднімає питання  надання матеріальної допомоги, допомоги  в лікуванні, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту, призначення соціальних виплат, виплати субсидій та інше.

Всього за І квартал 2015 року до райдержадміністрації звернулось 202  громадянина, а за І квартал 2014 року  ця цифра становила  48 громадянина.

На особистому  прийомі керівництва  райдержадміністрації прийнято 16 звернень, це становить 36,4 % від загальної  кількості (в 2014 році – 6 (20,7%)).

З органів  влади вищого рівня  протягом І кварталу 2015 року  надійшло  15 звернень (в 2014 році - 12), потрібно зауважити, що  11 з них  надійшло по урядовій  «Гарячій лінії».

За звітний період проведено  перевірки додержання законодавства про звернення громадян в  3 сільських радах відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи  із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок  складено відповідні  довідки  на ім’я керівника апарату  райдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу  із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення  роботи   в сільських радах. У всіх зазначених сільських радах рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.

На виконання п. 5  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного  проведення дня контролю,  районною державною адміністрацією,  в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністраціях, за відповідний період 2013 року розглянуто  стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

На виконання пункту 8 статті 2 Указу  Президента України  від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення  органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та розпоряджень голови райдержадміністрації від 3 червня 2011 року № 167 «Про доступ до публічної інформації»,  від 6 грудня 2011 року № 379 «Про затвердження  Порядку доступу до публічної  інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація», від 10 лютого 2012 року № 38 «Про  впровадження  системи обліку публічної інформації» щодо забезпечення    оприлюднення в газеті «Наше Придністров’я», на веб-сайті, інформаційному стенді, в інший  прийнятих для громадян спосіб інформації, зазначеної  у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію  в приймальні громадян райдержадміністрації встановлено  стенд «Забезпечення  доступу до публічної інформації», на якому розміщена відповідна інформація.

Районна державна адміністрація  вживає необхідні заходи щодо висвітлення  у засобах масової інформації району та на офіційному  веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи  зі зверненнями громадян та вирішення порушених у   них  питань.

Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться  під постійним контролем райдержадміністрації.

Переглядів: 202 | Додав: mrzmurkur | Рейтинг: 0.0/0
Copyright MyCorp © 2020


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

( Гаряча лінія
Урядова телефонна гаряча лінія





Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Створити безкоштовний сайт на uCoz