За І квартал 2015 року до райдержадміністрації надійшло 44 звернення, що на 15 одиниць більше ніж за відповідний період 2014 року (29 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації домінують заяви, що становить 97,7 % від загальної кількості звернень.
Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:
- питання соціального захисту населення - 21 одиниця (47,7 %) від загальної кількості (за відповідний період 2014 року – 13 одиниць, або 33,3%);
- питання аграрної політики і земельних відносин – 12 одиниць, або 27,3 % (за відповідний період 2014 року – 13 одиниць, або 33,3%);
- питання комунального господарства – 4 одиниці (9,1 %) (за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6%);
- питання охорони здоров’я - 1 одиниця (2,3 %)(за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6 %);
- питання екології та природних ресурсів – 1 одиниця (2,3 %) (за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6 %);
- питання праці та заробітної плати – 1 одиниця (2,3 %)(за відповідний період 2014 року – 1 одиниця, або 2,6%).
Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання соціального захисту – питання надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій, призначення субсидій, отримання соціальних виплат, та інше.
На другому за кількістю знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин – це питання оформлення державних актів на земельні ділянки, виплата дотацій за здану худобу, вирішення земельних конфліктів, розрахунків за сільськогосподарську продукцію тощо.
Значна кількість питань комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.
Протягом І кварталу 2015 року до райдержадміністрації надійшло 3 колективних звернення або 6,8 % від усіх звернень по питаннях роботи дошкільної установи в літній період, збереження лісового фонду, проти 1 (3,4 %) за відповідний період 2014 року.
17 звернень, або 38,6 % від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у І кварталі 2014 року зареєстровано 7 (17,9%)).
Зазначена категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту, призначення соціальних виплат, виплати субсидій та інше.
Всього за І квартал 2015 року до райдержадміністрації звернулось 202 громадянина, а за І квартал 2014 року ця цифра становила 48 громадянина.
На особистому прийомі керівництва райдержадміністрації прийнято 16 звернень, це становить 36,4 % від загальної кількості (в 2014 році – 6 (20,7%)).
З органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2015 року надійшло 15 звернень (в 2014 році - 12), потрібно зауважити, що 11 з них надійшло по урядовій «Гарячій лінії».
За звітний період проведено перевірки додержання законодавства про звернення громадян в 3 сільських радах відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки на ім’я керівника апарату райдержадміністрації, в яких проаналізовано роботу із зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в сільських радах. У всіх зазначених сільських радах рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним.
На виконання п. 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю, районною державною адміністрацією, в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2013 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.
На виконання пункту 8 статті 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та розпоряджень голови райдержадміністрації від 3 червня 2011 року № 167 «Про доступ до публічної інформації», від 6 грудня 2011 року № 379 «Про затвердження Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація», від 10 лютого 2012 року № 38 «Про впровадження системи обліку публічної інформації» щодо забезпечення оприлюднення в газеті «Наше Придністров’я», на веб-сайті, інформаційному стенді, в інший прийнятих для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», форм запитів на інформацію в приймальні громадян райдержадміністрації встановлено стенд «Забезпечення доступу до публічної інформації», на якому розміщена відповідна інформація.
Районна державна адміністрація вживає необхідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем райдержадміністрації.
|