До бюджету району за січень-березень 2015 року до загального фонду надійшло доходів в сумі 26711,9 тис.грн., що складає 23,3 відсотка до річного плану та 102,5 відсотка до плану затвердженого органами місцевого самоврядування.
Власних доходів надійшло 5407,8 тис.грн. при уточненому плані на січень- березень 3523,8 тис.грн., що складає 153,5% та 26,7 % до річного плану (20245,0тис.грн.) За січень-березень 2015 року надходження склали (у співставних умовах) в сумі 3947,1 тис.грн.,тобто додатково надійшло 1460,7 тис.грн.
Із 24 сільських бюджетів, 1 селищного та районного бюджету уточнені показники по власних і закріплених доходах за 3 місяці 2015 року виконали всі ради.
Із 13 доходних джерел план виконано по всіх доходних джерелах.
Найбільшу питому вагу в загальній сумі власних надходжень 37,4 відсотки складає податок та збір на доходи фізичних осіб. За січень-березень 2015 рік даного виду податку надійшло 2297,1 тис. грн., що становить 134,1 відсотки до плану 3-х місяців 2015 року. Для порівняння за відповідний період 2014 року поступлення склали (у співставних умовах) 1988,8 тис.грн., тобто в поточному році надійшло на 308,3 тис.грн. більше.
В Україні з 1 січня 2015 р. набрав чинності Закон України № 71-VІІІ “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо податкової реформи” згідно з вказаним Законом, органами місцевого самоврядування Мурованокуриловецького району прийнято рішення про затвердження ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості та пільг з його сплати, податку на майно в частині плати за землю та пільг із сплати цього податку, транспортного податку, переглянуто ставки єдиного податку для 1і 2 груп платників податку.
Податку на майно, який займає 33,1 % від загальної суми надходжень надійшло 1790,3 тис.грн., що складає 131,6 відсотка. Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості надійшло в сумі 1,3 тис.грн. Кошти в сумі 0,5 тис.грн.перераховані юридичною особою ТОВ „ДК ЖИТЛО ІНВЕСТ” за 2 житлові квартири по вул. Проектна, 3, та в сумі 0,8 тис.грн. ТОВ „Агрофірма Рубанський”. Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості в сумі 2,9 тис.грн. ( ТОВ „Будсервіс”- 1,1 тис.грн., центральна аптека- 0,2 тис.грн., СТ „Тріумф”- 0,2 тис.грн., Вінницягаз – 1,4 тис.грн.)
По платі за землю мобілізовано до бюджету району 1786,0 тис. грн., або 131,3 відсотки до планових показників затверджених органами місцевого самоврядування на січень- березень 2015 року. Для порівняння за відповідний період минулого року плати за землю надійшло 1372,9 тис.грн., тобто в 2015 році мобілізовано на 413,1 тис.грн. більше.
З 2015 року запроваджено новий податок, який належить до державних податків – акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. За січень- березень 2015 року даного податку надійшло 318,1 тис.грн. при річному плані 167,9 тис.грн., що складає більше 200 %.
При плані на 1 квартал 2015 року податку на прибуток підприємств, що належать до комунальної власності 5,4 тис. грн. надійшло 35,0 тис. грн., збільшення надходжень в порівняннні з 2014 роком на 16,0 тис. грн. пояснюється перерахуванням авансових платежів по податку на прибуток.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів ( крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування ) надійшло 30,1 тис. грн., за 3 місяці 2014 року даного виду податку надійшло 1,8 тис. грн. Даний вид податку носить разовий характер і поступлення пояснються суцільною лісовідновною вирубкою лісу місцевого значення, тому і перераховано до бюджету одноразовий платіж.
Державного мита надійшло 22,9 тис. грн. при плані на січень- березень 2015 року 5,7 тис.грн відсоток виконання складає більше 200 відсотків.
З січня 2015 року єдиний податок зараховується до загального фонду бюджету в 2014 році даний податок надходив до спеціального фонду. Єдиного податку за 3 місяці 2015 року надійшло 851,4 тис.грн. при плані січня- березня 397,8 тис.грн., що сладає 214,0 відсотка, до річного плану виконання сладає 42,4 % Для порівняння за відповідний період минулого року надходження склали 475,8 тис.грн., тобто в 2015 році додатково мобілізовано 375,6 тис.грн. Збільшення надходжень пояснюється включенням з 2015 року єдиного податку з сільськогодарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків ( в 2014 році – фіксовний с.г. податок) Поступлення по даному коду склали 277,1 тис.грн. за 3 місяці 2014 року фіксованого с.г. податку надійшло 28,6 тис.грн.
У 2015 році екологічний податок зараховується до загального фонду бюджету району, як і раніше, серед платників екологічного податку є суб’єкти господарювання, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення. При плані екологічного податку на 2015 рік 4,2 тис.грн. надійшло 1,1 тис.грн., що складає 26,3%. В порівнянні з 2014 роком надходження зменшились на суму 1,4 тис.грн. або на 21,4 %.
Плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що у комунальній власності надійшло 34,6 тис. грн., що складає 128,4 відсотки до плану 3-х місяців 2015 року В порівнянні з минулим роком надходження зросли на 11,3 тис. грн.
Частини чистого прибутку( доходу) комунальних унітарних підприємств надійшло 6,8 тис.грн. для порівняння в 2014 році надійшло 1,6 тис.грн.. Тобто спостерігаємо збільшення на суму 5,2 тис.грн.
Фінансування заходів передбачених місцевими бюджетами на 2015 рік здійснювалось в межах коштів, що надходили до бюджету.
За І квартал 2015 року по бюджету району проведено видатків загального фонду в сумі 25680,1 тис. грн., що становить 78,3 відсотки плану звітного періоду (32801,8 тис. грн.) і 22,2 відсотки плану на рік (115633,9 тис. грн.).
З загальної суми видатків на захищені статті спрямовано і використано 24829,0 тис. грн., або 96,7 відсотків всіх видатків, у т.ч. на оплату праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями – 11556,9 тис. грн., трансферти населенню – 7983,7 тис. грн., на оплату енергоносіїв – 1791,8 тис. грн., медикаменти –40,4 тис. грн., продукти харчування – 257,5 тис. грн.
В першу чергу кошти бюджету спрямовувались на фінансування соціально-культурної сфери. За січень - березень 2015 року на зазначені цілі використано 20527,4 тис. грн. (це 79,9 відсотків усіх видатків), у тому числі на освіту використано – 9225,1 тис. грн., на охорону здоров’я – 1616,4 тис. грн., на соціальний захист та соціальне забезпечення – 8451,2 тис. грн., на культуру – 1137,4 тис. грн., на фізичну культуру і спорт – 97,3 тис. грн.
Наявні ресурси місцевих бюджетів спрямовувались у першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, інші соціальні виплати, віднесені до захищених статей бюджету, відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України.
В залежності від потреби із бюджету виділялись кошти на харчування дітей в загальноосвітніх школах та дитячих дошкільних закладах, в тому числі на харчування дітей - сиріт та дітей з малозабезпечених сімей. За 3 місяці дане фінансування складає 257,5 тис. грн.
На 82,0 відсотки від потреби профінансовано і установи охорони здоров’я. На придбання медикаментів і перев’язувальних засобів виділено 39,7 тис. грн.
Видатки на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям за рахунок субвенції з державного бюджету на І квартал 2015 року передбачені в сумі 7856,2 тис. грн. і визначені відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” та „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”. Надійшло субвенції і проведено видатків в сумі 7486,8 тис. грн. виходячи із контингенту одержувачів допомог, розрахованих управлінням праці та соціального захисту населення та розмірів допомог відповідно до зазначених Законів та рівня забезпечення прожиткового мінімуму, встановленого ст.7 Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік”.
Видатки на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дитиною" на січень – березень 2015 року передбачені в сумі 133,6 тис. грн. на рік, надійшло субвенції з державного бюджету та проведено видатків в сумі 132,2 тис. грн.
Видатки на надання пільг ветеранам війни і праці, ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, реабілітованим громадянам, які постраждали внаслідок репресій або є пенсіонерами, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та житлових субсидій населенню на оплату енергоносіїв, житлово-комунальних послуг, твердого палива та скрапленого газу на І квартал 2015 року передбачені в сумі 636,7 тис. грн. і визначені згідно Законів України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про основні заходи соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, „Про статус ветеранів військової служби і ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист”, „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”. Надійшло субвенцій та проведено видатків в сумі 311,0 тис. грн., що становить 48,8 відсотків.
Видатки на надання пільг з послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг, в тому числі компенсація втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів доведені в сумі 69,6 тис. грн., надійшло субвенції з державного бюджету та проведено видатків в сумі 42,6 тис. грн., що становить 61,2 відсотків призначень.
Надійшло субвенції з обласного бюджету та проведено видатків виходячи із кількості отримувачів на надання допомоги по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу в сумі 356,1 тис. грн., на поховання учасників бойових дій в сумі 2,9 тис. грн., на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 1,8 тис. грн.
На протязі звітного періоду виплата заробітної плати працівникам бюджетної сфери проводилася своєчасно і станом на 01.04.2015 року простроченої кредиторської заборгованості по заробітній платі з нарахуваннями немає. Для виплати заробітної плати в органах Державної казначейської служби отримано короткотермінову позичку в сумі 840,7 тис. грн.
За звітними даними Державної казначейської служби заборгованість по видатках загального фонду бюджету району складає 1639,2 тис. грн. (у тому числі за рахунок субвенцій з державного бюджету 321,8 тис. грн. та за рахунок власних надходжень і дотацій 1317,4 тис. грн.).
Начальник фінансового управління Г.М.Власова
|